• Wpisów:12
  • Średnio co: 99 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 15:19
  • Licznik odwiedzin:2 164 / 1290 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
1. Płatki owsiane z owocami (banan, jabłko, borówki), orzechami, rodzynkami.


2.Omlet z warzywami



3. Gotowane jajka



4.Musli z jogurtem i owocami

 

 
Ciągle nachodzą mi łzy do oczu, ale nie puszczam ich, bo nie, bo nie mogę, bo chcę być silna, bo nie będę płakać z byle czego. Też mam prawo być szczęśliwa i dumna z tego kim jestem. Pokażę na co mnie stać. Dam z siebie wszystko!
 

 
Ten tydzień to męka. Tyle testów, prezentacji, popraw, referatów. Udzielam sobie dyspensy na ten tydzień, nie mam czasu na ćwiczenia - spanie, szkoła, nauka, spanie - Z jedzeniem się powstrzymam. Te trzy dni będą dłuuugie i ciężkie.
3majcie kciuki!
 

 
Dalej będę ćwiczyć z Mel b, ale rzadziej (3 razy w tygodniu) za to 5 razy w tygodniu będę skakać po min 30 min na trampolinie ^^ Wydaje mi się, że to będzie skuteczniejsze.

"Jeśli wszystko wydaje się być przeciwko Tobie,to pamiętaj,że samolot startuje pod wiatr,a nie z wiatrem" ~ Henry Ford
 

 
Wstałam zjadłam 2 małe jajka na twardo, poszłam na święto szkoły (występowałam). Apel trwał od 9 do 11... Głodna, obtarły mnie buty do krwi. Odechciało mi się wszystkiego! Byłam tak głodna, prawie zasłabłam. Myślałam, ze o własnych siłach do domu nie dojdę Ale.. rozdawali lizaki > zjadłam jednego i doczołgałam się do domu. Zrobiłam sobie jajecznice z cebulką i pomidorem +kromka ciemnego pełnoziarnistego pieczywa.
Nie poddajemy się, bo już jest bliżej niż dalej! Z każdym dniem nasz cel staje się bardziej realny.
Na pewno coś jeszcze zjem i poćwiczę Baaj <3
 

 
Tak bardzo chcę się zmienić. Nie mogę się doczekać aż zobaczę efekty. Wiem, że *jeśli nie teraz to nigdy*
Bilans:
-2 jajka na twardo
-mała kanapka z pomidorem
-kasza gryczana, zasmażana marchew z cebulą, serek wiejski ze szczypiorkiem, ogórek, pomidor, rzodkiewka
ok. 500 kcal
Ćwiczenia:
-mel b płaski brzuch
-mel b posladki
-trochę skakanki, just dance, duuużo spacerów

Aww! Za dwa miesiąc będę nad morzem po raz pierwszy. O niczym innym nie myślę i chcę wyglądać w bikini przyzwoicie, ale jak się nie uda to na pewno nie będę rozpaczać z tego powodu. Jeszcze nigdy nie miałam takiej motywacji...

Mój obiadek
 

 
To dzień (u mnie raz na dwa tygodnie-sobota) w którym możemy zjeść to na co mamy żywnie ochotę.


Idealna dieta dla tych o trochę słabszej silnej woli.


Nutella <3

Chipsy


Wszystko jest dla ludzi ^^


Byle do soboty!
 

 
Bilans:
-kanapka z pomidorem
-2 małe ziemniaki, kiszona kapusta, mizeria, smażona ryba
-Big milk
ok. 700 kcal
Ćwiczenia:
mel b abs
mel b pośladki
zumba 1h
Dzień udany.
 

 
W lipcu jadę na kolonie, chcę chociaż trochę poprawić swój wygląd. Wiem, ze dam radę, wiem, że to możliwe, wiem, że to osiągnę. Dziś Mel B pośladki i abs i troszkę tańca ;> Po treningu czuję się świetnie. Pełna energii. Do tego będę chodzić na zumbe, jeździć na rowerze, spacerować, biegać, grać w badmintona, tenisa stołowego, ziemnego, nigdy nie opuszczę wuefu, będę chodzić do szkoły na nogach. Może macie jakieś fajne ćwiczenia, układy taneczne, fitness, zumba? Możecie zostawić link w komentarzu. ^^ Miłego wieczoru!

 

 
*12.05.2014*
*6:40* I śn: tost z szynką, rzodkiewką, ogórkiem, pomidorem + szklanka wody

*10:45* II śn: kanapka z szynką, rzodkiewką, ogórkiem, pomidorem + jabłko

*14:40* obiad: ? (500 kcal.)

*17:10*kol.: 3 jajka na twardo

ok. 600 kcal


Bastille <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Cześć, jestem Karolina. Postanowiłam coś zmienić w swoim życiu.
Moje cele:
-*fit ciało*
-*zdrowe, długie włosy*
-*piękna skóra*
Gdy osiągnę swój cel to sprawie sobie nagrodę. Jaką? To zobaczycie później. Buuziaki ;>